Értékesítő, kapcsolattartó, webáruház adminisztrátor

Az Igor Corner Internet Kft. kőszegi irodájába értékesítési, kapcsolattartási, webáruház adminisztrátor feladatok ellátására munkatársat keres.
Feladatok:
- szálláshely értékesítési oldalak ajánlatkéréseinek kezelése
- kapcsolattartás a szálláshelyekkel, ügyfelekkel, partnerekkel
- árak, ajánlatok naprakészen tartása, adminisztrálása
- webáruház tartalmi karbantartása, adminisztrációs feladatainak ellátása

Elvárások:
- jó kommunikációs készség szóban és írásban
- pontos, precíz munkavégzés
- jó szervező és problémamegoldó képesség
- internetes alkalmazások, adminisztrációs felületek rutinszerű használata
- folyamatos fejlődési igény/hajlandóság

Előny, de nem feltétel:
- bármilyen nyelv ismerete
- HTML ismeret
- hasonló területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:
- szakmai tapasztalathoz, teljesítményhez igazodó munkabér
- teljes (8 órás) vagy részmunkaidős (6 vagy 4 órás) állás
- modern irodai környezet Kőszeg történelmi belvárosában

Jelentkezésedet, referenciádat, fizetési igényedet küldd az info@igorcorner.hu e-mail címre.